7 månader kvar til Italien,nee men det är ju inte så långt "HAHA"...

Tredje gången gilt haha, nu har jag skrivigt i damorebloggen, och foreverbloggen och nu ska jag skriva i världens bästa blogg Bellilbloggen :D haha..

Nu är jag hemma från maria och från fotbolls träningen :) På träningen va vi bara 6st, men vi hade ganska kul endå haha jag och Sara tuffingarna va så klart på träningen och kämpade på :)

hm.. nu har jag avrigt hos maria i 2 dagar och det har inte hänt så mycket vi har varigt i stan och träffat världens finaste och bästa tjej som världen har skådat, och då kanske ni tror att jag typ pratar om någon kändis eller något, men jag kan säga att det är något bättre än det :D

Sen idag va det en riktigt seg dag och inget specillt hände.

Imorgon ska jag städa hos mormor och sen får jag se vad jag ska göra mera, jag tar dagen som den kommer, juste kommer att få en ny mobil också tror jag :) I'm happy :)

på torsdag ska jag träffa Emelie och spela match på kvällen, med unitied laget... boring.... men aja, får väl göra det bästa av den jävla sitvationen haha... jag vet, tänka på ITALIEN :D

sen på fredag går min bästa kompis Agnes ut ettan :D kul för henne :) men jag ska nog träffa Maria då...

och På lördag vet jag inte riktigt vad som händer, jag träffar nog jonen och planerar italien eller hittar på något annat kul med dom :D

och på söndag samma sak +  match..

måndag- planering på full grad till Italy...

tisdag- rull rulle med Italien + fotbolls avslutning

ONSDAG- HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA ITALIEN, ITALIEN JAG SA ITALIEN.....


haha aja nu orkar jag inte skriva mera, puss och kram och som gott mina 2 läsare hahaha :D


I'm talking to you bitch...



Kommentarer
Postat av: agnes

Underbar! <3

2009-06-10 @ 22:25:46
URL: http://livetomagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0