Bad fucking day....

Du vaknar upp att telefonen ringer, svarar och rösten säger " din mormor ska till sjukhuset, hon har fått en propp och ska opereras" What? Det va det jag vaknade av imorse, inte det roligaste kanske. Viste inte vem jag skulle ringa eller vad jag skulle göra! Sms Agnes och sen ringde jag pappa som fick prata med mamma. Det har varigt en kaos morgon.

Jag och farmor fick ta över tvättstugan, och snart ska vi ner igen och sen ska vi till Renato för att äta lunch,  har verkligen ingen lust, efter som jag precis har blivigt frisk också typ. Men farmor ville verkligen, så jag får väl följa med då!

Mamma åkte precis in med mormor till skujhuset,så vi får se vad som händer.

Det var väl typ allt jag hade och berätta, är på dåligt humör och skulle gärna kunna hoppas över denna dag!hoppas ni får en bättre dag :) ha det bra puss och kram!



Att känna att du är med i orsakens gör inte saken bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0