dagen plus helgen...

Hej hej, jag är vaknen och ska snart rulla ner till tåget för att träffa Frida och Agnes :) ska bli kul, vet inte riktigt vad vi skulle göra, men det blir nog kul och bra som alltid ahha :D Båda är hur roliga och söta som helst. Och mera glädje kan man inte få av några andra personer, lovar!! :)

När vi har avrigt i stan och ätigt lunch och allt, så måste jag och Agnes bege oss hem, för att sälja kakor :O skjut mig i huvet :) lycka oss till haha :) kan behövas :)

Sen på kvällen ska vi se tallang, och bara mysa :) kul kul...

Och planerna för lördag är att spela match på morgonen, och senare dra till Agnes och bara va med henne hela lördag kväll också :D yyyeeaahhh....  Kan det bli än mycket bättre lördag kväll?? nej, jag tänkte väl det :D haha

Nu har tiden gått lite mera och jag får snart gå till tåger ahah :D

Puss och kram och nyp i skerten...



 Har inte skrivigt engelska på ett par dagar :/ dåligt av mig, men jag kommer ikapp, får göra extra mycet på måndag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärna in min blogg :)

2009-05-15 @ 17:42:07
Postat av: Anonym

hallå kolla gärna in min blogg dah?!

2009-05-18 @ 20:34:44
Postat av: Anonym

hallå kolla gärna in min blogg dah?!

2009-05-18 @ 20:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0