Dagnes planer.........

Hej hej imorse vaknade jag av mamma som kom in och sa att hon och mormor åker till sjukhuset och bla bla bla, hörde inte så mycket, klockan va bara 8:00, så jag gick och kollade på en film och åt frukost, sen sms maria och frågade om vi ska äta lunch tillsammans, så ska träffa henne kl 12:00 vid sllads baren :)
 
Sen efter det ska jag hem och plugga lite tror jag, och sen ska jag passa min kusin tills ikväll, men han kommer få följa med på matchen ikväll. Mitt lag spelar mot AIK, det kan jag bara inte missa, är ganska nöjd över att jag slipper spela :D ahhaa

Så ser typ min dag ut, nej nu ska jag göra ett inlägg på foreversandys.blogg.se och sen är det nästan tid för att rulla ner till centrum :) <3 puss och kram alla glad och nöjd!!!



Haha hade lite tråkigt igår när jag skulle sova :D Då gör man sånt här om man heter sandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0