Jag känner...

Hej igen :) Nu är det reklam + nyheterna imellan mission possible 3, ganska bra faktiskt :) har sätt 1 och 2 men inte 3:an!
Är ganska trött, ska väl nog tänka på refrängen efter filmen :) haha

Idag har jag tänkt väldigt mycket på gymnasiet, och det har känts som en posetiv och rolig sak idag. Först har jag tänk på det mycket själv och sen har jag pratat med både Emelie och mamma om det.

Jag tycket det ska bli ganska kul att börja i höst igen, eller mer än ganska kul :) haha så klart man inte längtar efter läxor och skit, men kompisar och att ha en sak man kan gå till varje dag och känna att, aa asså det är skit svårt att berätta, men jag fattar själv och det är det viktigaste :)

Mina val känns sköna och jag har ställt in mig på att, om jag inte trivs i den första skolan jag har sökt till, så byter jag bara. Och den här gånen är jag säker på att det kommer bli bra :) Livet är för kort för att inte gilla det eller att må dåligt! Det har jag inte tid med mera :) Nu ser jag bara ljust på framtiden, och jag vet att jag kommer att klara det och att det kommer att bli bra :)

Äää, nu känner jag att jag har skrivigt det jag vill skriva :)

Det är så skönt med den här bloggen, för ingen vet typ om den, så jag kan skriva vad jag vill TYP :) Det var jobbigt at ha en blogg som mina kompisar och nära viste om och kunde läsa, vet inte man hade väldigt svårt att skriva då!

Men nu ska jag tillbaka till filmen :)

Sov gott !


Haha en gammal bild från förra sommaren :) tuffing ser jag ut hahaha kaos !!

Kommentarer
Postat av: agnes

Bra att Sandra! skönt att det känns så! jag är helt säker på att det kommer att gå bra! <3<3



Älskar dig!

2009-05-11 @ 16:56:13
Postat av: Sunny - Twilight.blogg.se

Vad kul! Tack desamma :)

2009-05-12 @ 19:26:15
URL: http://twilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0