kvinnan själv pratar på igen :)

Hej hej bloggen tänkte skriva lite innan jag ska iväg på match :) Hmm.. hur länge sen va det jag skrev nu? ää, skit samma et par dagar sen aillfall :P

I fredags va jag med Agnes i stan och fika och shoppade, sen åkte vi hem för att sälja kakor, men så blev det inte, vi lagade skinlasange och sen spelade vi kubb mot Anna och Martin, om vi hade vunnit, hade vi fått 200kr, men det blev inte riktigt så haha :) men vi vann en match :) Vi är grymma endå och nästa gång kommer vi vinna lätt, vi övade lite bara denna gång :)

Över till gårdagen haha Agnes gick ganska tidigt och jag solade på balkongen och tog det lilla lugna och sen åkte jag på student fest och efter festen vidare till Agnes. Agnes mötte mig vid tåget och sen köpte vi glass och godis och vandrade sönder i det berömda älvsjö :)

Imorse vaknade jag upp i Agnes STORA hus och vi åt frukost ute, fannn va varmt det va, men skönt så klart :) Efter det rullade vi till handen, jag hem och Agnes till Marian :) synd att man inte kunde vara med och sola. Men ibland har man inte turen med sig haha :) ska snart iväg iallfall ocg spela match mot enskede och vinna så klart :)

Senare ikväll blir det tårta och räkmackor :) morsdag.. Har dock inte köpt något, men jag har sakt  "GRATTIS" iallfall :) hon va sten nöjd med det :)

Aja nu ska jag inte pratat på mera :)


ha det super bra och njut av solen som FFFAAAANNNN....

p.s det är bara 17 dagar kvar tills jag och mina kvinnor åker till ITALIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! är man lyckligt lottad så är man :)

 

Kommentarer
Postat av: agnes

DU ÄR BÄST! :) :) sååå gullig hela tiden! hahah :) tack för en underbar helg! nästa får bli i repris ;)

2009-05-31 @ 22:29:15
URL: http://livetomagnes.blogg.se/
Postat av: sandra

HAHA NEJ DU ÄR BÄST!!!!!!!!!

tack själv, klart det blir en repris :Dpussssssss love you

2009-06-01 @ 09:59:31
URL: http://bellil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0