Morning darling!

Nu har jag vaknat, och den första tanken jag tänkte när jag vaknade va "fan jag måste SPRINGA TILL TOAN" det är aldrig kul att vakna av att man är kissnödig :/

Men sen var jag nöjd och har en underbar, rolig dag framför mig. Är super glad att solen lyser och att jag snart ska träffa Danni och ikväll ska vi till djurgården, med Agnes och massa olika. ska bli riktigt roligt :)

Nej, ska inte prata mera, här kommer dagens oufitt :) Fast ikväll blir det mera kläder så klart. HATAR att frysa :)



Här har ni min dagens :) Kaos bilder, men aja :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Hur gör man en egen design? :)

krAM

2009-05-08 @ 11:47:44
URL: http://koock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0