Hjärtat...

Hejsan svejsan, nu har jag lust att skriva igen :) Har inte så mycket att göra, väntar på att min kompis Agnes ska logga in på msn, vet inte om hon kommer men inget är som väntarns tider :) <3 saknar henne verkligen otroligt mycket, vi brukar alltid prata på msn eller något i veckan, men så har det inte blivigt nu :( haha men jag hoppas på att se skruttan snart igen :)

Igår delade jag den sista reklamen som va krav från i måndags, och efter det åkte jag och Martin in till stan, för att möta mina kusiner som har kommit från USA. Det va skit bra väder så vi vandrade runt lite i stan och sen åkte vi till söder och fikade. Vi åt jätte god saffrans glass,macka och dricka :) alla va nöjda och glda när vi lämnade stan :)

Idag har jag varigt i stan med mamma, för hon va hos doktorn och sen mötte vi nicke,ragge och dogge i stan och åt lunch med dom. Sen åkte jag dogge och mamma till farsta och gick runt där och sen vidare till deras farmor för att äta middag hela bunten. Och efter det kollade jag på när united laget spelade match :) och nu sitter jag och pratar med den bästa vännen man kan tänka sig AGNES :D <3

men nu orkar jag inte skriva mera :) puss och kram bloggish....



haha nu har jag letat efter en bild i typ 10 min, orkar inte mera så nu får det bli den här sexiga :D <333

Kommentarer
Postat av: agnes

ÄLSKAR DIG! ÖVER ALLT ANNAT! HUNDRAMILJARDERRTUSEN GÅNGER RUNT JORDEN OCH TILLBAKA OCH HUR MÅNGA VARV TILL SOM HELST! DET ÄR DU OCH JAG FÖR ALLTID! <3<3

2009-05-27 @ 22:48:36
URL: http://livetomagnes.blogg.se/
Postat av: sandra

älskar det meedddd unge :D <<<<<<<<<<333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2009-05-27 @ 22:55:03
URL: http://bellil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0