jaha duu...

Nu fick jag lite lust att skriva igen :) Har kommit hem från träningen för ganska länge sen och har duschat,städat lite och ätigt lite frukot och yoghurt. Nu sitter jag och kollar runt lite på facbook och aa, tar det bara lilla lugna :)

Idag har jag njutigt av solen totalt och läst eclipse. Imorgon kan jag tyvär inte göra samma sak, för det ska bli dåligt väder :( och vi ska inte ha någon el eller vatten i huset på hela dagen typ, så imorgon kommer det inte bli någon data :( jag som hade planerat att kolla på grey's anatomy imorgon, när det är dåligt väder och grejer :(
 
Aja, livet leker vidare för det :) får nöja mig med min bok :D och på kvällen är det träninge igen :) Hahah idag va träningen verkligen kaos, och allt gick verkligenfel för mig idag och endel andra också haha!

Vi skulle göra en övning, och ingen fattade så det tog typ 30 min innan vi började på riktigt med den ahha, SÅÅÅ SEGA :)

Aja nu orkar jag inte skriva mera, men det av kul så länge det varade haha :)

puss och kram och nyp i skerten :) <3

 
snart dääärrrrr :D <3 bara 16 dagar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0