Ny bloggish!!!

Hej hej ! Tänkte använda den här bloggen till lite blandat :) har en modeblogg och en vanlig hehe, men jag tänkte slå ihopp den, fast det blir nog inte så mycket vanligt skrivand, det är så tråkigt :)

Kolla vilken rolig nyhet jag hittade när jag loggade in på msn imorse :) :

"Skärgårdsdoktorn" blir långfilm

Foto: Scanpix


Folkkära tv-serien "Skärgårdsdoktorn" blir långfilm. Samuel Fröler och Ebba Hultqvist gör återigen huvudrollerna. "Det känns jättebra. Tio år har gått och nu finns det en historia att berätta igen", säger Fröler.

Folkkära tv-serien "Skärgårdsdoktorn" blir långfilm. Samuel Fröler och Ebba Hultkvist gör återigen huvudrollerna.

-Vi räknar med premiär kring julen 2010, eventuellt januari-februari 2011, säger producenten Peter Possne.

jag har vetat det här ett tag, men det är endå kul att se :D

kommer designa och fixa om bloggen lite senare, fast det är lite problem just nu med blogg.se hhaa :)

ha en underbar dag i regnat :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0