TÄVLING!!!!

Tävling! perfekt, jag behöver verkligen en ny mobil, ahha jag vinner aldrig tävlingar, men om jag inte försöker, så kan jag ju verkligen inte vinna :D Aldrig några sura miner, så jag försöker väl med att göra ett inlägg och vara med och tävla :D

Jag tycker jag borde vinna mobilen för min mobil jag har nu är trasig,när jag var i usa tappade jag knappar och jag behöver byta till comviq, för 3 är för dyrt. Mina pengar försvinner hel snabbt, och alla mina vänner har typ comviq :D
 
Det finns väl inget mer att säga, jag är en klar vinnare :D. Jag behöver en ny mobil och byta till comviq,lättar kan det ju inte bli :D



HAHA ser ju verkligen förjävlig ut asså, men avd jag man inte för en tävling :D o sminkad och kaos kläder och hår :) Men jag är nöjd med livet iallfall ahha :D

Bara tanken på att jag ska ha kvar min mobil, äää kolla bilderna så fattar ni ahhaa :)

PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0