varför läser man dom bloggar man gör?

Hi hi sitter vid datorn och har inget specillt för mig, sitter och tänker på varför jag sitter och kollar andras bloggar. varför jag typ "följer" dom bloggar jag gör :) varför är man intresserade av andras liv liksom, ganska sjukt när man tänker efter. Här är några bloggar jag följer :)


 febbs,kissies,vimmelmamman,blondinbellas,kenzas och stinalees.  :) Haha lite skamm att följa kissies igenklingen, emn hon är så blåst och har roliga bilder, så det abar blir liksom. febbs blogg är skit söt och hon har skit söta outfitts :)vimmelmamman skriver bra saker och kämpar mot sin sjukdom. kenzas för att hon ser så bra ut och att hn har roliga bilder :) äähh.. blondinbellas, för att hon skriver iblan bra saker :) och sist men inte minst ahah stinalee, hon är också söt och har lite rolig bilder ibland :)

men det avr nog allt för mig ikväll haha som en tv nisse typ :)

skriver imorgon puss och kram sov gott :)

juste :) vad läser ni för bloggar :)???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0