Allt eller inget....

Antingen ska allt hända, eller så ska inget hända. Alltid när man har saker att göra, så ska det altid hända andra saker som man måste avstå eller så får man full rulle som fan.. Eller så händer inte ett skit, och idag är exakt en sånn jävla fucking dag där det inte sa hända ett jävla skit, och alla kompisar är bort resta eller gör något annat...
Skulle hälst bara tänka mig att hoppa över den här dagen, för den började inte bra och kommer troligen inte sluta bra heller... suck...

Mina enda planer för idag är att gå till min "roliga" mormor och färga hennes hår och sen städa,det ända bra med det är att jag tjänar pengar... Men hur roligt kan det bli på en skala 1-10, -100 kanske....


Aja,förhoppningsvis är dagen snart slutttttttttt....................



vill bara tillbaka till Italien..........drömma mig bort....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0