lyckad dag :)...

Nu är jag hemma från stan :) Jag och Lollo kollade på The Proposal, och den va riktigt bra tycker jag allt :) värt faktiskt att se igen =D Så min dag blev lyckad tillslut,både jag och Lollo hade tråkigt så vi löste det. Det blev lyckat och vi hade kul haha :D

Nu sitter jag här igen som ett jon och är riktigt trött och funderar på att gå och lägga mig,för imorgon måste jag vara utvilad och riktigt redo för en rolig dag med dom två andra jonen Agnes och Maria haha vet att jag ska träffa Agnes iallfall :) Har saknat sönder den kvinnan, så det hoppas jag  stark på att jag kan göra :)


 varför försvinner det bruna så fort :(???

God natt alla jon :)

Kommentarer
Postat av: Louise

JA! den måste vi se igen:D

2009-07-12 @ 14:35:15
URL: http://lww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0