vilken kaos...

Nu har jag lite tid över igen, och det är då man bloggar, eller om man vill skriva om något som man inte orkar prata om, då skriver man i bloggen :)

Idag började min dag inte lika dåligt som igår,jag va väldigt lack först när jag vaknade, men det är jag nästan alltid haha men sen duschade jag och klädde på mig, och snart ska jag möta Danni vid tåget. Vi ska in till stan :) ska bli skit kul att träffa henne, har inte träffat henne på 2 veckor :D har saknat den skrutten och många andra kompisar :) Men nu när jag är hemma igen, så får jag ta igen alla nissar ;) Hoppas på att det blir fotbolls kväll snart också :) För sen är det skottlands resan som gäller :)

Fast skulle häldre tagit mina pengar som går till skottlándsresan och åkte med några från laget till ett varmare och ROLIGARE land, men så kan det gå ;) och jag tror vi kommer få kul iallfall :) för vi har ju varandra =D

Nej, nu har jag pratat på för mycket, nu ska jag gå till skolan tänkte jag skriva ahha aaa den börjar snart också;)

nej ska gå till tåget nu puss på röven ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0