2 dagar kvar för faaann....

Kl är 16:42 och jag har kommit hem från Agnes och packat,växla pengar och fixat det mesta inför resan, för imorgon ska jag träffa Emelie :) och sen är det fotbolls avslutning ahah.. Efter fotbolls avslutningen, ska jag vidare till Marre för att sova där och dagen efter, vakna upp och ÅKA TILL ITALIEN... FY FAN VA KUL OCH SKÖNT DET SKA BLI ASSÅ :D jag är sten nöjd..

Har packat och fixat hela förmiddagen, så det är inte så jätte mycket kvar, men lite små saker, men det fixar jag imorgon,eller senare :) Ikväll kanske jag ska träffa Agnes och Maria vet inte riktigt, men Agnes lär höra av sig, när hon är klar med modellandet :) Tänkte annars om jag inte åker iväg ikväll, fixa naglar och fötter, för man kan ju inte se kaos ut när man ska visa det hela dagarna haha :)

Nej, nu ska jag fixa lite mera, ha det så bra puss puss <333

NEJ, fan nu minns jag vad jag måste göra. Sy om en tröja, måste dra puss hej :) <333


2 DAY'S LEFT............................................................. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0