Alla glada :)

Nu har jag tid och lust att skriva igen :) jag har ju mina stunder haha. Igår kom min bästaste bästa kompis hit och vi kollade på beck och senare på kvällen kämpade vi oss ut i kylan och sålde 11 burkar :) man är alltid lika stolt över sig själv, när man har sålt burkar, även fast det inte gick så jätte bra, så sålde vi iallfall 11 burkar och det är = okej/ bra!

Vi vandrade vidare hem och såg lite tallang och sen kollade vi nästan klart på "p.s I love you" bra, men ändå konstig, haha fast vi såg inte klart den, för vi somnade och det blev någon paus mitt i allt.  Sängen va mitt i rummet när vi somnade och sängkläder och annat va hel kaos haha, men vi va hel nöjda endå :) eller hur Agnes :)? haha

haha juste Agnes har du tänkt på en sak ahhhha ??? vad såg bara så sorliga filmer idag och igår haha kaos, alla dog. Först den där med mobbade tjejen, sen p.s I love you och sen I taket lyser stjärnorna..kaos....

Sen imorse såg jag och Agnes den där filmen och åt sallad och sen ahr jag städat mitt rum från topp till TTÅÅÅ..
Och nu ska jag snart duscha och sen ska jag troligen träffa Agnes och så ska vi till Adam som har fyllt år och sen ikväll kanske jag sover hos Agnes eller åker hem :) men ska nog fråga om jag inte får sova hos min fina vänn :) haha aja, det löser sig alltid :D

Men nu ska jag inte skriva sönder mera, idag blir en bra dag :) och imorgon är det match... suck.. haha

Ha en underbar dag alla glad :)


Kommentarer
Postat av: agnes

mobbade tjejen? hahahah

men verkligen hahahah roliga vi är! haha

2009-06-07 @ 11:06:25
URL: http://livetomagnes.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: haha hon som hade mobbade kläder hhahah

haha verkligen, älskar typ döden hahaa puss

2009-06-07 @ 17:13:23
URL: http://bellil.blogg.se/
Postat av: Agnes

hahahhahahaha ja juste! hahah nu ringer klockan och 25 öringen föll ner! hahahha

2009-06-07 @ 18:56:29
URL: http://livetomagnes.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ahhahaha men gud va du är rolig hahah kaos...

2009-06-09 @ 21:53:55
URL: http://bellil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0