Hur länge ska det fortsätta?

Det är frågan! Men som tur är åker jag,maria och Agnes snart till Italien :) BARA 3 DAGAR KVAR :)!!!
fattar fortfarande inte att vi ska åka, men jag undrar när det kommer, typ när vi sitter på planet. Ska bli så jävla sköt att lämna det här skit vädret, för det ska ju hålla på till juli också typ ahha stackars alla som är hemma :( Men det blir nog bättre snart :) Själv, hoppas jag på att det ska bli SKIT bra väder i sardinen :D

Men snart ska jag ner till centrum och handla det sista till italien och efter det är det fotbolls match i regnet.. NEJ MEN VA KUL :s

men efter matchen ska jag tillAgnes och ha en underbar rolig kväll haha :D

Men nu vet jag inte vad jag har skrivigt om, men skt samma ha en br dag puss och kram....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0