Italien jag kommer....

Nu sitter jag och lyssnar på "a drop in the ocean" och tänkte skriva lite :)
Har precis blivigt klar med packningen och det sista som skulle fixas. Imorse eller på dagen träffade jag Emelie också, vi gjorde inget specillt, men vi hade kul iallfall haha pratade och skrattade som vanligt :)

Om ett tag ska jag bege mig till rudan för att ha en underbar fotbolls avslutning haha, nej men det blir nog roligt haha.. Ska möta emelie innan,så att jag hittar haha :) Jag har bara ett prblem, vad ska man ha på sig :/ allt är ner packat, och jag har ingen jacka :/ !!! (kaos)
Aja, ska kolla vad jag har i min lilla gardreråb :)

Nu kommer jag inte skriva något mera innan italien så ha det så skönt här hemma i sverige så ska jag också ha det skönt i Italien puss och kram :)


En bild på mig och Gaia när jag va där i september :) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0