Som en kyss...

Nu är jag sugen på att skriva igen, vet inte riktigt vad jag ska skriva, har massa saker i huvet som jag vill skriva, men vilket ska jag böeja med.. hm.. Tänker mycket på skolan,sommaren,helgen,veckan,Italien,maria,Agnes och mycket annt.
Men vilket ska jag skriva om ?

Det jag vill ska hända nu är att Agnes loggar in :) vill prata med den ungen nu :( Saknar sönder kvinnan :) även fast man träffar henne ganska ofta (i helgen) så känns det som en evighet :/  mycket jobbigt faktiskt! Men typ för ett två år sen kunde det typ gå 3-4 veckor innan man träffades, jag fattar inte hur jag klarade det :O helt sinnes sjukt TOTALT.... Vad fan hade jag för mig på helgerna då igenkligen haha jag har typ inget liv utan henne och jonet Maria :)


Från det enda till det andra.
Nu har det gått 2 dagar ¨på veckan, har gått ganska fort men endå ganska långsammt :P Idag skrev jag innan vad jag har gjort och imorgon, har jag ingen träning, så då vill jag gärn hitta på något, får se vad det blir. Kanske hör vad mina kusiner gör :) Och sen är det ju grey's anatomy på kvällen :) haha jäkla lollo som har berättat vilka som kommer att dö hahaha kaos, men jag måste kolla vidare ändå :)
Sen är det torsdag, och det beryder att det är träning, men jag kanske inte ska gå, för jag Danni,lollo och några flera tänkte vara lite busiga och hoppa träningen och gå på bio haha. Nej, men vi har pratat länge om att vi ska gå på den där skäck filmen som har kommit ut 3D, men vi kommer inte hinna, om vi inte går på torsdag, för lollo åker till kroatsien, och sen åker jag till Italien och innan det har alla saker för sig :/ så det blir bäst så :) haha aja vi får se hur det blir :)

Nu har Agnes loggat in, så nu kan jag inte skriva mera :) hihi :D <3 puss sov gott alla söta...


 Så här ser jag ut när jag ska sova hahaa :) god natt pussar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0