Twilight in my heart.. <3

Hej hej tänkte bara skriva ett lite kort inlägg inann jag ska rulla ut på balkongen igen :) sitter och läser twilight och bara njuter av solen, men det är ganska varmt, så i mellan åt måste man gå in. Och den här gången när jag gick in kollade jag kenzas blogg och gissa vad jag hittade :O en trailer på new moon :D ååå vad jag längtar tills filmen kommer ut, jag ocg Agnes ska se den :D Längtar sönder tills den äää va det november något :)?

Men nu tillbka till läsandet puss puss :)

P.s gå in på www.kenzas.se och se trailern :D

Juste har ni dätt den nya marabo som har kommit ut, men jordbuggar :) mmm, gott :)

puss ha en underbar dag i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0