VaDå BeRoEnDe...?

Jag har blivigt ett litet twilight freak tror jag, inte bra asså haha.. Jag längtar sönder tills "NEM MOON" filmen kommer ut, och jag vet inte hur jag ska klara mig utan böckerna, när jag har läst ut dom, läser eclipse nu och är halvvägs typ.. Längtar verkligen sönder tills jag kommer till breaking dawn :) ska bli så jävla kul att läsa den, den verkar så otrilgt skit bra :) aaaaaaaaaaa....... Hmm.. jag får nog läsa alla böcker på svenska sen när jag har läst dom på engelska hahaha :) ibland, tänker jag till och löser mina små problem :) (stolt) Haha nej, men det finns verkligen värre än mig, måste bara prata om det iblnad, för det är så bra :) Innan jag inte hade läst böckerna, så va jag inte lika nöjd med twilight, men nu är jag fast som en gardin på en gardinstång, haha nej jag bara skoja... ÄÄ, slut pratat om twilight :)

Idag iallfall , har jag inte gjort något specillt tills Maria mariana ringde och fråga om jag ville komam till skolan och kolla på en film med dom. Så jag rullade dit och sen gick vi hem till mig och pratade och drack te och sen skulle hon gå, så då åt jag och kollade lite på ett gammalt avsnitt på gre's anatomy :) Men ikväll är det ju sista avsnittet eller näst sista, dock vet jag vad som kommer att hända, aja jag är nöjd endå, har man en rolig kompis så har man ahhaha lollo då :O!!!!...
Juste det va marias fel att jag började skriva om twilight, för det av hon som sa att jag va beroende :O!!! dumma unge....

Nej, men nu ska jag prata lite med Emelie tror jag om hon är tillbaka,och sen ska jag diska och sen är jag väl tillbaka. Fast inte till bloggen :) Men ni får ha en bra kväll puss och kram :)

www.youtube.com/watch?v=7H47oQH1TW4


här får dom massa priser, och för bäst kyss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0