Dagens!


Det var dagens oufitt, bilderna blev sämst, men aja :)

Nu har jag iallfall klippt mig, det blev ganska mycket kortare, men det behövdes väl då :( ååå, jag hatar att klippa mig, fast det är ganska skönt också, när det är så slitet :(

Nu har jag iallfall ätigt lunch, och kollat på ett avsnitt av prison break på datorn :) Efter som tv3 är så jävla sega, får man hitta andra lösningar :D!!

Det kommer ett inlägg efter dagens oufitt, där jag visar 2 tröjor jag fick av mamma idag, jag älskar dom :) min sysling tar studenten, så jag skulle köpa en tröja till det, och sen fick jag en body också :) mamma och jag hjälps alltid åt :)

puss och kram, snart kommer tröjorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0