Ett till onödigt inlägg :)

Nu skriver jag igen, ganska coolt faktiskt att jag är sugen på att skriva igen även fast jag skrev igår kväll, konstig det där att iblan vill man skriva hela tiden och ibland orkar man inte på flera veckor :)
Aja, idag iallfall så har det inte hän så mycket, har träffat maria en snabbis och bytt lite saker hehe.. Sen har jag städat hos mormor och sen har jag kollat på grey's anatomy, för jag missade ansnittet igen och aa, sen har det inte hänt så mycket mera :) ska snart på träningen och kriga och sen sova :)

Imorgon är mina planera att gå upp ungefär kl 7 för att vara i brandbergen kl 8 och börja så snabbt som möjligt med att dela reklam, ska nämligen träffa AGNES :D ska bli så himmla kul jag vet inte varför det känns EXTRA EXTRA kul imorgon ahha jag är lite kaos iblan, men det ska iallfall bli SKIt kul att träffa kvinnan och det är mina planer för imorgon :) vi ska väl sälja lite kakor också, sen vet jag inte så mycket mera. På lördag ska jag på studen sak och på söndag har jag match, så det blir fulle rulle hela tiden fattar inte vart tiden tar vägen asså..
 
Och snart är det Italien det är rikigt sjukt asså, fy va snabbt tiden går :) det ska bli så jävla kul asså Agnes och maria i Italien, kan det bli bättre? nej jag trode väl det ja :D

Aja, nu har jag pratat tillräckligt för idag.. sov gott bloggish puss puss


För att liva upp bloggen lite med bilder, så får det bli en bild från helgen :) söta ungarna och jag :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0