klippa håret !

Hej hej bloggen , började med att skriva om en tröja den här morgonen :) ahah kanske är lite ovanligt, men så fick det bli idag.

Idag vaknade jag kl halv nio, hörde mamma och pappa prata sönder. Så då var det lika bra att rulla upp från sängen. Dock hade jag en jätte bra dröm, som jag inte ville lämna.

Gick upp iallafall och åt frukost och kollade lite på tv, sen kollaade jag lite på kläder och kl 10:30 ska jag och klippa mig :)
Det ska bli skönt, för efter en resan i USA i 3 månader, kanske det är dags för det :)

Men jag vill verkligen inte att hon tar mycket, då dödar jag henne långsamt men säkert :O

Aja, slut pratat om det! Nu ska jag klä på mig och sminka mig lite innan jag ska ge mig iväg :)



 Här är tröjan jag fick låna, om ni ser lite hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0