kvällis!

Hej hej bloggen! Martin (min brorsa) har varigt här ett tag nu och kollat lite papper och saker, försökte lura han att köpa en burk, men han sa att han skulle köpa en senare :) jag håller på att sälja kakor,kolor och kokosbollar, för jag ska åka till skottland isommar med mitt fotbolls lag!

Sen när han gick, så kollade jag mamma och pappa på låderna, det är ett Italiensk tv program, skit kul och ikväll vann gubben 680 tusen :) kul kul. Programet är typ som låderna vi hade i sverige förrut :)

Men nu ska jag snart börja tänka på refrängen, ahha kankse inte riktigt än, men om någon timme :)


 Haha bilden ahr inget med texten att göra, men det är så tråkigt med bara text, så jag la in en bild på mina bästisar från när vi var på marias landställe i sommras :) skit kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0