min blogg, mitt snack...

Nu har jag inte bloggat på länge, men jag har inte haft tid eller pallat :) men det är det som är så bra med en blogg, där man bara skriver för att man känner för det :)
Nu är jag lite sugen på att skriva igen, för det är ett par saker jag tänker på, men bara rullar runt i mitt huvet, och då är det ju alltid skönt att skriva om det itället för att älta det i huvet :) right?

Till att börja med så har väl min dag inte varigt den bästa iallfall, har typ varigt lite magsjuk blandat med tjej problem, aldrig kul, men efter att ha tagit tabeller och vilat, så mår jag nästan toppen. Bara lite trött :)
På eftermiddagen kom Marre barre hit :) kul kul... hon pratade på lite och allt och sen skulle hon gå igen, för att fira en kompis 18års dag!!

Sen har jag bara kollat på tv och tagit det lungt och nu har jag precis pratat med lite kompisar på msn och nu är bara en kompis kvar och det är den bästa av alla jon :) Agnesiiiiiiiiiiiiiii.............

Har pratat ganska mycket med Emelie och det vi har pratat mycket om är skolan och hur det kommer bli i höst... Att en sak kan känns så rolig och bra en dag och sen efter ett sms vänder det och jag har en plump i magen.. Visst känns det bättre nu efter att ha tänkt lite och pratat lite med oliak, men det känns fortfaradne inte lika ra som det gjorde för en vecka sen :(

Handel va verkligen det jag ville gå och jag har velat det sedan jag gick i 9: an, men baar för allt jag har hört, behöver inte det betyda att allt ät sannt och så dåligt som det låter, kan ju hoppas och abar gå efter vad jag känner...

Och det jag känner nu är att jag vill ge det en chans och gå dit och se hur det blir, och sen ändrar jag bara efter andra dagen eller hur det nu blir :) För den här gången vill jag verkligen att det ska bli bra, och om det inte blir det kommer jag kämpa mig igenom dom här 3: åren och verkligen kämpa och även fast det känns skit som förra gången, så kommer jag att fortsätta och inte visa det för någon.. Orkar inte att folka ska må dåligt för mig något mera..

Men jag har bestämmt at det ska bli bra den här gången, och det blir det det :)

Oj va jag känner att jag har skrivigt på nu, men det känns bra :) Nu ska jag se hur det går för agnes och hennes nya blogg :)

Snart är jag i Italien med mina älsklingar Agnes och Maria och där finns det inga problem :) förutom håret som blir kaos hahha :D

sov gott alla glada och nöjda....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0