städning=vad kan man hitta :)

Jag har inget specillt för mig så jag tänkte skriva ett till inlägg :)

Idag har jag ränsat jätte mycket och då hittar man ju som vanligt gammla och rolig och konstiga saker haha :) lite kläder fick ryka och annat skrot haha. Hoppas någon annan blir gladare som får det efter mig :) Då käns det bra!

En av sakerna jag hittade uppe i skåpet var ett gossedjur som jag har haft sen jag var 5 år tror jag, hade hn när jag skulle opperera öronen :) jag lovade också mamma att han altid skulle vara med mig, även fast jag blev stor haha. På sätt och vis har jag ju de, fast den har fått sin plats i skpået istället för i mitt hjärta haha :)

Han har verkligen varigt med om mycket, min opperation,tårar,jag har spilt på han mm :)

Här är han iallfall :)



P.s han heter Bamse bara så ni vet :) och björnen åvan på heter tb= tjocka björnen, och han har också varigt med i många år :)

sov gott, om jag inte skrver mera innan jag ska sova :) puss och kram och nyp i skärten <3


Kommentarer
Postat av: frida

sv; tack detsamma :)

2009-05-06 @ 22:01:42
URL: http://svenssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0