vad sa du?

Från Robin Patinsson eller vad han nu heter, till min "underbara" dag. Mormor åkte till sjukhus och jag blev lämnad med tvättstugan och farmor. Gjorde klart tvätten och strycka och allt "roligt" som har med tvätt att göra.
Sen tvingade famor typ med mig på en lunch med henne,stig och Renato. Finns det något pinsamare än att gå med sin farmor och hennes man genom ett centrum med ungdommar och andra man känner. Ibland vill man bara sjunka igen jorden...

Vi åt iallfall och Natan kalade mig för gubben i lådan, för jag baar dök fram ahah kaos. Det gick okej iallfall. Sen va jag och lämnade en film som mamma hyrde åt mig när jag va sjuk :) Sen har jag gjort mat och kollat på top model,sex and the city och grey´s anatomy :)

Nu sitter jag och pratar med världens bästa vän AGNES Sa_ _ _ _ _ _ är hennes namn :D love you girl.. vet inte vad jag skulle göra utan den underbar männsiskan :D hon sprider glädje som ingen annan mänsika jag känner :) Fins inte mycket att säga är man bäst så är man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 
Koas bild, men jag orkar inte kämpa :D


Kommentarer
Postat av: agnes

<3<3<3<33<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

DU ÄR BÄÄÄÄÄST! OCH GÖR MIG SÅ LYCKLIG OCH GLAD! DU KAN FÅ MIG ATT GÅ RUNT OCH LE SOM EN IDIOT EN HEL DAG! DU ÄGER <3<3

2009-05-13 @ 19:28:37
Postat av: sandra

hahahahahah så rolig du med darling................. :D <3<3<3<3<3<33<3

2009-05-14 @ 21:53:32
URL: http://bellil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0