Helgen!!

Hej bloggen, har inte skrivigt under helgen, för jag har haft full rulle :) I fredags så var ju jag, Danni och Agnes på djurgårn och träffade Agnes kompisar och några andra, och åt mat och pratade. Det var ganska kul :) Och på kvällen var jag Danni och Agnes på utflyckt haha runt här och där, tills klockan var närmare 1. Sen åkte "alla" hem till mig och sov.

Lördagen: såldes det kakor, fast det gick inte så jätte bra eller 20 burkar minder :) men många tackade nej och inte öppnade dören :/ På kvällen gjorde jag,Agnes och Maria skinklasange och såg på robinson och tog det endast lungt :) skönt skönt...

Idag åkte Agnes hem ganska tidigt, för hon skulle till sin kusin som fyllde 19 tro jag :) Jag och Maria åkte in till stan och tog en fina och vandrade runt :) jag köpte ett par skor på hm, för 98kr :) har ett par såna redan, fast med stjärnor och svarta. Men jag hade prsent kort :)

Hmmm.. inget mera att skriva tror jag..

juste, när jag kom hem från stan, mublerade jag om i mitt rum, haha lite kaos, men nu får det vara så här ett tag :) kanske tar kort senare och lägger in bilder, om jag har tråkigt :)

Ha en bra kväll puss och kram från meee....



Är det min blogg så är det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0